Saturday 2 August 2014

Cadar Quilt Murah (Stock Clearance)

Selamat Hari Raya..Taqabballahu minna wa minkum
Masih di mood raya.Yang bekerja dibandar dah mula balik ke rumah masing-masing.Banyak sale yang saya tawarkan lepas raya ni.Kali ni sale cadar quilt.

Sebab buat clearance,memang nak cuci gudang!Supplier nak pusing modal untuk ke China.Ada 22 corak yang perlu dihabiskan.Jom tengok corak-corak tu.

Harga biasa: RM159/percuma kos pos
Harga sale : RM120/sudah termasuk kos pos ke Semenanjung.




Masa ni lah nak membeli.Murah sangat ni

Best-seller corak 176.Memang laju

Corak nombor 10 tu corak premium.Exclusive

Corak nombor 13 memang lawa dan best-seller

Yang 209 nampak elegant

Warna-warna ceria kod 237

Kod ABC menarik perhatian saya

I like code 56

Cantik-cantik
Gudang yang nak dicuci tu..ini lah dia

Jika nak tengok lebih banyak corak,boleh ke page saya https://www.facebook.com/singgahsuri
Untuk jualan cadar saya kurang menggunakan gambar katalog.Saya gunakan gambar sebenar iaitu gambar testimoni.Kalau letak gambar katalog semuanya indah belaka,warna pun kadang-kadang tak begitu sama.Jadi saya gunakan gambar-gambar testimoni yang lebih 'real'.Senang anda nak bayang bila dibentang dalam bilik anda.

No comments:

Post a Comment