Saturday 2 March 2013

Bisnes mainan kanak-kanak

Alhamdulillah, Little Muna's Playhouse semakin mendapat perhatian pelanggan-pelanggan, ibu-ibu prihatin dengan pendidikan anak-anak mereka.Salah satu yang memeranjatkan saya adalah pelanggan mengetahui blog saya melalui search engine google.Alhamdulillah,maju setapak lagi.

Sekadar berkongsi,mulanya setelah saya mendapat seorang puteri saya sangat berminat membeli educational toys kepada anak saya yang ketika itu masih bayi.Tiap-tiap bulan saya akan sediakan duit untuk membeli edu toys yang ketika itu adalah barang-barang seperti soft toys, softbook dan playmat.

Kemudian saya beranikan diri dengan bermodalkan RM250 ketika itu, membeli softbook. Modal dan keuntungan itu saya 'pusing' sehingga menjadi semakin maju seperti sekarang. Pun begitu, saya masih kebelakang berbanding kawan-kawan yang menjadikan bisnes ini sebagai kerjaya.Saya sangat kagum.Mereka kebanyakannnya adalah suri rumah. Beruntungnya dapat fokus kepada anak, bekerja dari rumah dan menjana keuntungan lumayan. Successful SOHO [Small-Office-Home-Office].

Saya?Masih bekerja dan menjalankan bisnes ini secara part-time, sempat layan customer time malam je..Masih tekun belajar untuk 'improve'kan lagi bisnes ni. So,well said. Jom tengok e-book panduan bisnes mainan dari otai bisnes mainan malaysia

http://tinyurl.com/bisnesmainanku3782  


Klik disini untuk melihat panduan bisnes mainan http://tinyurl.com/bisnesmainanku3782

No comments:

Post a Comment