Friday 18 January 2013

PPAS [PERBADANAN PERPUSTAKAAN AWAM SELANGOR] dan Si Dia

Minggu lepas saya dan Si Dia menghabiskan waktu pagi di PPAS. Saya pergi berdua je tanpa suami kerana beliau bekerja.Sedikit gambar-gambar buat tatapan pembaca dan info mengenai PPAS saya sediakan di sini dari kacamata kami berdua.

Anak saya memang mengemari buku.Jadi bila kami melangkah je ke seksyen kanak-kanak..dia punya fokus dah hilang.Rupanya-rupanya, PPAS memang mesra kanak-kanak dengan dekorasi dan perkhidmatan yang disediakan. Sangkaan untuk membaca kepada si kecil meleset.Akhirnya saya lebih banyak mengejar dia dari membaca!

Klik untuk ke LAMAN RASMI PPAS

Mula-mula start membaca atas meja kecil ni.
Lepas tu nak explore library ni pulak.Pegi bahagian PC, tersangkut sebab nampak upin ipin
Bahagian tayangan video.Lihat pentas di belakang.Itu untuk Story-telling session
 This is the center of attraction kat sini.Replika pokok di atas bukit.Memang cantik
Dah gelaran pun perpustakaan dalam taman,belakang PPAS. Ni sedikit dari pemandangan belakang yang siap ada itik yang cantik

Hai,dah mcm photo-blog dah.Tak de ape-ape.Cuma sekadar berkongsi pasal our weekend outing
Nak beli 3 buku upin ipin dengan harga RM25? CLICK HERE!
  for details and place your order sms 019 772 2314

No comments:

Post a Comment