Friday 11 March 2016

Telekung Lycra Kanak-Kanak 2016

Assalamualaikum,jom.Saya nak tunjuk sebahagian kenangan-kenangan manis saya dengan telekung kanak-kanak ni.Tengok throwback.Hehhe!



‪#‎throwback‬ Beli untuk si kembar tau...comelnya.Ini feedback dari ibu yang beli untuk kembarnya.Gambar sebelah kanan pulak display telekung di kedai kami.Boleh datang dan fitting di Butik About Umi&Baby,Subang Bestari atau secara online.


‪#‎throwback2015‬ Masih saya ingat,URGENT membeli sebab anak pelanggan saya ada trip ke masjid oleh tadikanya.Puas hati saya tengok adik pakai semasa ikut trip ke masjid.
Terima kasih


‪#‎throwback‬ Terima kasih buat Puan Norhanis dari UM.Ini telekung yg keempat beliau beli dengan kami.Terima kasih atas kepercayaan anda.
Doakan anak-anak kita solat cukup 5 waktu hingga akhir hayat.


‪#‎throwback2015‬ Puan Nik dari KL,masih saya ingat beliau beli awal seminggu dua dari tarikh lahir anaknya.Terima kasih kerana sudi berkongsi gambar hadiah birthday dengan kami.


‪#‎throwback2015‬ 
Anak Puan Sofiya dari Setapak.Ini kes melatih dan memupuk anak solat.Umur 3 tahun ketika ini.


‪#‎throwback‬ Ini hadiah dari ibubapa kepada anak perempuan mereka.Semasa kami buka booth sempena Maulid Akbar di Masjid Bukit Jelutong.
Datang fitting dan terus ambil yang berkenan.Tersentuh hati saya tengok.Besar harapan ibu bapa supaya anak2nya cukup solat 5 waktu hingga akhir hayat.


Yang ini special.Ayah yang belikan untuk anak perempuan mereka.Kiriman dari Sepang,Selangor.


Telekung kanak-kanak saiz XS untuk si kecik comel cenonet.Dalam linkungan 1-2 tahun juga ada tau.Jangan lupa tanya saya untuk saiz ini.


Dah sampai dan sudi kirimkan gambar..kami sangat hargai.Alhamdulillah.

Anda nak tahu mengenai telekung lycra kanak-kanak? Lihat corak terkini 2016 di sini >> http://littlemunas.blogspot.my/2016/03/telekung-kanak-kanak-lycra-2016.html

No comments:

Post a Comment